«کریات شمونه» موشک‌باران شد-راهبرد معاصر

«کریات شمونه» موشک‌باران شد

حزب‌الله اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک «فرون» در جنوب لبنان و شهادت چند نیروی امدادی، شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» را با موشک‌های «فلق» هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۲۵۶۶۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه از به صدا درآمدن چندباره آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در منطقه «اصبع الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، مقامات صهیونیست از شهرک‌نشینان ساکن کریات شمونه که هنوز این شهرک را ترک نکرده‌اند، خواستند تا در اطراف مناطق حفاظت شده و پناهگاه‌ها باقی بمانند.

 

رسانه‌های رژیم اشغالگر به نقل از شهرداری کریات شمونه اذعان کردند که این شهرک هدف حملات سنگین موشکی از جنوب لبنان قرار گرفته و شماری از موشک‌ها به این شهرک اصابت کرده است.

 

این رسانه‌ها از یه صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق وسیعی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در الجلیل اعلی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 

حزب‌الله لبنان نیز با صدور دو بیانیه جداگانه اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» را در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر به جنوب لبنان هدف حملات سنگین موشکی قرار داده است.

 

در بیانیه‌های حزب‌الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان به‌ویژه شهادت و زخمی شدن شماری از نیروهای دفاع مدنی در شهرک «فرون»، مجاهدان مقاومت اسلامی بامداد یک‌شنبه شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را در دو مرحله با موشک‌های «فلق» هدف حمله گسترده قرار دادند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار